ABN Amro stapelt op grote hoogte
In deze campagne van ABN AMRO draait alles om het voor de consument herkenbare beeld van een grote stapel financiële papieren. Het ‘stapeltje’ op de reclamemast heeft een hoogte van 5 meter en een breedte van ruim 4 meter. De paperassen bestaan uit onder andere een ‘Pensioen, Verzekering, Huis 2 en een Nog uitzoeken’ ordner.
Naast de spectacular op de reclamemast werden er ook drie 3D stapels voor de voet van een drie Vitrines geplaatst. Deze spectaculars zijn gedurende twee weken te zien geweest in Amsterdam op de Foppingadreef en de Boelenlaan en in Utrecht op de Croeselaan.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe spectaculars zijn uitgevoerd door JCDecaux Innovate, naar een idee van ABN Amro en reclamebureau TBWA/Neboko, in samenwerking met mediabureau Kobalt en online bureau .Bone.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid