Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro stapelt op grote hoogte

ABN Amro is een campagne gestart rond het Persoonlijk Financieel Plan. Als onderdeel van de massamediale campagne plaatste JCDecaux…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze campagne van ABN AMRO draait alles om het voor de consument herkenbare beeld van een grote stapel financiële papieren. Het ‘stapeltje’ op de reclamemast heeft een hoogte van 5 meter en een breedte van ruim 4 meter. De paperassen bestaan uit onder andere een ‘Pensioen, Verzekering, Huis 2 en een Nog uitzoeken’ ordner.

related partner content for mobile comes here

Naast de spectacular op de reclamemast werden er ook drie 3D stapels voor de voet van een drie Vitrines geplaatst. Deze spectaculars zijn gedurende twee weken te zien geweest in Amsterdam op de Foppingadreef en de Boelenlaan en in Utrecht op de Croeselaan.

De spectaculars zijn uitgevoerd door JCDecaux Innovate, naar een idee van ABN Amro en reclamebureau TBWA/Neboko, in samenwerking met mediabureau Kobalt en online bureau .Bone.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in