Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery sponsort ploeg Armstrong

Discovery Communications is vanaf volgend seizoen de nieuwe sponsor van de wielerploeg van vijfvoudig Tour de France-winnaar Lance…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Discovery Communications is eigenaar van Discovery Channel en de hier minder bekende tv-zenders Travel Channel en The Science Channel. Het mediabedrijf tekende voor drie jaar.

related partner content for mobile comes here

De sponsordeal betekent dat de ploeg van Armstrong Discovery Channel op de shirts krijgt. Het team heet officieel Discovery Channel Pro Cycling Team. De Amerikaanse wielrenner die in juli zijn zesde Tour de France wil winnen (een record), wordt ook het gezicht van de zenders op tv.

Dicovery neemt de sponsoring over van het Amerikaanse postbedrijf US Postal Services. Co-sponsor is en blijft het Belgische Berry Floor. In het team van Armstrong rijdt ook de Nederlander Max van Heeswijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in