Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale goodiebag Sizz tijdens Fashion Week

Mobiele provider Sizz komt in samenwerking met reclamebureau BSUR met een primeur voor deze editie van de Amsterdam International Fashion…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bezoekers van de show van het Nederlandse ontwerpersduo Spijkers en Spijkers, donderdag op het Westergasterrein, vinden op hun stoel een kaartje met een unieke link, waarmee ze met hun smartphone een goodiebag op kunnen halen. Een tipje van de sluier van de inhoud: een online editie van een modetijdschrift, exclusieve muziek om te downloaden en een digitale kortingsvoucher.

related partner content for mobile comes here

Marketingmanager Sizz Lorena Zinkhann::'Bij de AIFW hoort natuurlijk een goodiebag. Sizz biedt er een aan die net zo mobiel en bij de tijd is als de provider zelf. Daarnaast sluit de digital goodie bag perfect aan bij het gedrag van de moderne vrouw. Zij is immers onafscheidelijk van haar smartphone, ook tijdens Fashion Week.'

Bedenker van de digital goodiebag is reclamebureau BSUR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in