
Bezoekers van de show van het Nederlandse ontwerpersduo Spijkers en Spijkers, donderdag op het Westergasterrein, vinden op hun stoel een kaartje met een unieke link, waarmee ze met hun smartphone een goodiebag op kunnen halen. Een tipje van de sluier van de inhoud: een online editie van een modetijdschrift, exclusieve muziek om te downloaden en een digitale kortingsvoucher.
Marketingmanager Sizz Lorena Zinkhann::'Bij de AIFW hoort natuurlijk een goodiebag. Sizz biedt er een aan die net zo mobiel en bij de tijd is als de provider zelf. Daarnaast sluit de digital goodie bag perfect aan bij het gedrag van de moderne vrouw. Zij is immers onafscheidelijk van haar smartphone, ook tijdens Fashion Week.'
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBedenker van de digital goodiebag is reclamebureau BSUR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee