nrc.next vernieuwt vorm en inhoud


nrc.next introduceert de nieuwe rubriek ‘next checkt’, columnist Joris Luyendijk en er is een nieuwe vormgeving, Daarnaast is ook de nieuwsindeling aangepakt. Het doel van deze verandering is om de groeiende groep van jonge, hoog opgeleide lezers sterker aan zich te binden.
De lezers van nrc.next zijn jong, hoog opgeleid, kapitaalkrachtig, kritisch en open minded. 59 Procent van de lezers verdient meer dan € 48.000,- bruto per jaar en 17 procent heeft een bruto jaarinkomen van € 97.000,- en hoger. De krant is sterk vertegenwoordigd in de leeftijdsgroepen 20 – 34 jaar. 40 Procent is directeur, eigenaar of werkt als leidinggevende (hbo+ niveau). Verder heeft 85 procent van de lezers een vast abonnement. De gemiddelde leestijd van nrc.next is 27 minuten per dag, 5 dagen per week.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlleen vandaag is de digitale versie van de vernieuwde nrc.next te bekijken op nrcmedia.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid