Publieke zenders in week 2 op 31,9 pct
De publieke zenders behaalden in week 2 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,9%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 26,4% en de SBS-zenders 14,4%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 35,5%, de zenders van RTL Nederland 30,3% en de SBS-zenders 16,7%. In week 2 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten. Nederland 1 was met 21,6% in het avondtijdvak marktleider. RTL4 had een aandeel van 19,0 en SBS6 9,6.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was The Voice of Holland Live met 3.196.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid