
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 26,4% en de SBS-zenders 14,4%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 35,5%, de zenders van RTL Nederland 30,3% en de SBS-zenders 16,7%. In week 2 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten. Nederland 1 was met 21,6% in het avondtijdvak marktleider. RTL4 had een aandeel van 19,0 en SBS6 9,6.
Best bekeken programma van de week was The Voice of Holland Live met 3.196.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee