Overslaan en naar de inhoud gaan

De opmars van Geert Wilders

Als marketeer wil je de feeling met de markt houden en een mogelijke (globale) graadmeter daarvoor is hoe de binnenlandse politiek zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de peiling (van Maurice de Hond) staat PVV op de 2e plaats achter het CDA en net voor de PvdA. Wilders benadrukte dat zijn achterban niet uit racisten bestaat. “Die mensen zijn trots op hun eigen christelijke identiteit. Ze willen niet dat Nederland een moslimland word.” Eerder in het gesprek met de rechtse Fox-presentator Bill O’Reilly zei hij: “Wij moeten trotser zijn op onze eigen identiteit, trotser op onze waarden die gebaseerd zijn op het christendom, op het Jodendom.”

related partner content for mobile comes here

Speculeren over de resultaten aan de eindstreep van komende verkiezingen heeft in zo'n vroeg stadium nog niet veel zin. Maar mocht PVV de grootste worden of een kandidaat van kaliber zijn waar je bijna niet omheen kunt, dan zal er toch heel wat gaan veranderen en de marketeer dient dit, naar mijn mening, scherp in de gaten te houden. Wat voor invloed zal het hebben? En denken we dat de PVV rond de 25 zetels zal blijven staan? Gaan ze nog groeien? Worden ze de grootste? Is het een relevante discussie voor marketeers?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in