Overslaan en naar de inhoud gaan

BuitenMerk

Merken kijken meer naar zichzelf dan naar de wereld om hen heen!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een Merk kan niet alleen met zijn eigen wereld bezig zijn. Informatie, media, technologie maar vooral de Mens zijn bezig de wereld in sneltreinvaart te veranderen.
Als er een boortoren voor de Amerikaanse kust ontploft zien wij binnen de kortste tijd hoe een ondergronds lek de wereld vervuilt. Camera’s op 1500 meter diep laten real time de uitstromende olie zien.

related partner content for mobile comes here

Iedereen ziet het gebeuren, de Mens is er bij, niet de media. De Media is slechts een abstract ding geworden. Het dierenleed is groot en ik zat te wachten totdat er een zijn diensten zou aanbieden. Een Merk dat zelf vervuilt maar zijn nek uitsteekt om zich kwetsbaar op te stellen. Geen protest maar hulp.

Het zou doen wat de eigenlijke vervuiler niet doet; schoonmaken en een stukje van de verantwoordelijkheid nemen. Hypocriet? Commercieel? Ja best wel maar door de eigen kwetsbaarheid toch aannemelijk. Merken kunnen zich niet meer isoleren, Merken zijn er voor Mensen, . . en voor dieren. Voor oplossingen waar de Consumens en het Consudier wat aan hebben: We wassen niet alleen maar witter maar maken ook schoon.

Het wachten is op Merken die hun eigen hondenstront helpen opruimen, straten helpen schoonmaken, hun afgekloven sigarettenfilterpeuken opruimen en door hun veroorzaakte vuilnis afvoeren en verwerken. Plastic waterflesjes hervullen en naar de derde wereld brengen en de lege flesjes weer ophalen.
Dan kijk je pas om je heen als Merk. Dan ben je pas een WereldMerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in