BuitenMerk
Een Merk kan niet alleen met zijn eigen wereld bezig zijn. Informatie, media, technologie maar vooral de Mens zijn bezig de wereld in sneltreinvaart te veranderen.
Als er een boortoren voor de Amerikaanse kust ontploft zien wij binnen de kortste tijd hoe een ondergronds lek de wereld vervuilt. Camera’s op 1500 meter diep laten real time de uitstromende olie zien.
Iedereen ziet het gebeuren, de Mens is er bij, niet de media. De Media is slechts een abstract ding geworden. Het dierenleed is groot en ik zat te wachten totdat er een schoonmaakMerk zijn diensten zou aanbieden. Een Merk dat zelf vervuilt maar zijn nek uitsteekt om zich kwetsbaar op te stellen. Geen protest maar hulp.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet zeepMerk zou doen wat de eigenlijke vervuiler niet doet; schoonmaken en een stukje van de verantwoordelijkheid nemen. Hypocriet? Commercieel? Ja best wel maar door de eigen kwetsbaarheid toch aannemelijk. Merken kunnen zich niet meer isoleren, Merken zijn er voor Mensen, . . en voor dieren. Voor oplossingen waar de Consumens en het Consudier wat aan hebben: We wassen niet alleen maar witter maar maken ook schoon.
Het wachten is op Merken die hun eigen hondenstront helpen opruimen, straten helpen schoonmaken, hun afgekloven sigarettenfilterpeuken opruimen en door hun veroorzaakte vuilnis afvoeren en verwerken. Plastic waterflesjes hervullen en naar de derde wereld brengen en de lege flesjes weer ophalen.
Dan kijk je pas om je heen als Merk. Dan ben je pas een WereldMerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid