Overslaan en naar de inhoud gaan

“iPhone is niet het beste mobiele advertising platform”

Uit de resultaten van mobile advertising bedrijf Smaato blijkt dat Amerikaanse Symbian-gebruikers (de OS van de meeste Nokia smartphones)…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de resultaten van mobile advertising bedrijf Smaato blijkt dat Amerikaanse Symbian-gebruikers (de OS van de meeste Nokia smartphones) maar liefst 2,7 keer meer op display advertenties klikken dan iPhone gebruikers. Het verschil met andere mobiele platformen, zoals Android, Blackberry en Windows Mobile is zelfs nog groter.
Het gaat echter om Amerikaanse resultaten. In de onderstaande grafiek zie je in Europa een heel ander beeld. Opsommend is er wel te concluderen dat Android en Blackberry(RIM) zeer slecht scoren op basis van CTR.

related partner content for mobile comes here

De gegevens zijn afkomstig van het mobile advertising bedrijf Smaato op basis van 40 mobile advertising netwerken en 6 miljard opvragingen in april 2010.

Meer resultaten van Smaato zijn hier te vinden:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in