Overslaan en naar de inhoud gaan

Scholtze creatief directeur Talpa Media Holding

Patrick Scholtze is per 1 juni creatief directeur van Talpa Media Holding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze nieuw gecreëerde functie wordt Scholtze samen met oprichter en eigenaar John de Mol verantwoordelijk voor de algehele creativiteit binnen de werkmaatschappijen Content en Talpa Producties.

related partner content for mobile comes here

In zijn rol als creatief directeur zal Scholtze zich zowel bezighouden met de nieuwe televisieformules die door Talpa Content worden ontwikkeld voor de internationale markt als de creatief-inhoudelijke supervisie voeren over de programma’s die in Nederland geproduceerd worden door Talpa Producties.

De afgelopen jaren was Scholtze (47) oprichter/mede-eigenaar en creative director bij , een creatief lab voor nieuwe tv-concepten gericht op de internationale markt. White Smoke Media had een exclusieve samenwerking met het Britse mediaconcern All3Media. Talpa Media neemt de formats en programma-ideeën over van White Smoke Media die verder ontwikkeld zullen worden en aangeboden op de (inter)nationale markt.

De Mol en Scholtze zijn geen onbekenden van elkaar en werkten eerder al bijna 20 jaar nauw samen, zoals bij John de Mol Produkties, Endemol Nederland en Endemol International.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in