Brandbarometer: Gewoon Albert Heijn
Het is de laatste jaren prettig ‘stil’ rond Albert Heijn en holding Ahold. Na alle schandalen van een aantal jaren geleden heeft…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de laatste jaren prettig ‘stil’ rond Albert Heijn en holding Ahold. Na alle schandalen van een aantal jaren geleden heeft het concern de wind weer stevig in de zeilen. Vergeten zijn de bestuursdrama’s en boekhoudaffaire. De zichtbaarheid is van de supermarkt is – behalve met Harry Piekema en de Allerhande - niet meer zo bijzonder groot; ook in de tweewekelijkse Brandbarometer is Albert Heijn geen opvallende speler (21e). De kracht van Albert Heijn is degelijkheid en voorspelbaarheid. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid