Levi’s wil comeback maken
Levi’s is in Antwerpen een nieuw winkelconcept begonnen om het jeansmerk weer op de kaart te zetten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Levi’s was jarenlang marktleider, maar werd ingehaald door merken als Diesel. In 2007 werkte Levi’s al eens aan een comeback, maar het grote succes van de jaren tachtig bleef uit. Topman Armin Broger is ervan overtuigd dat er nu wel een kentering komt. ‘De nieuwe winkel in Antwerpen moet het merk opwaarderen’, zegt hij tegen de Belgische krant De Tijd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Levi’s koos Antwerpen als eerste stad in Europa voor zijn nieuwe winkelconcept, omdat het de reputatie heeft een modestad te zijn. Er volgen nog andere steden. ‘We gaan zo divers mogelijk. We passen ons aan de trends van een stad’, zegt Broger.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: De Tijd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid