
Levi’s was jarenlang marktleider, maar werd ingehaald door merken als Diesel. In 2007 werkte Levi’s al eens aan een comeback, maar het grote succes van de jaren tachtig bleef uit. Topman Armin Broger is ervan overtuigd dat er nu wel een kentering komt. ‘De nieuwe winkel in Antwerpen moet het merk opwaarderen’, zegt hij tegen de Belgische krant De Tijd.
Levi’s koos Antwerpen als eerste stad in Europa voor zijn nieuwe winkelconcept, omdat het de reputatie heeft een modestad te zijn. Er volgen nog andere steden. ‘We gaan zo divers mogelijk. We passen ons aan de trends van een stad’, zegt Broger.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: De Tijd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee