Overslaan en naar de inhoud gaan

Autodrop wil met GIFvertising reclameblok ontwrichten

Samen met Initiative brengt het snoepmerk online GIFs naar tv.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creative director Joey Hullegie van Initiative CO: &;Het wordt steeds lastiger om op te vallen in ons tv-landschap.  Dit vergde een stap verder dan gewoon een goede commercial. Dit vereiste een disruptie op de traditionele commercial überhaupt. Dus namen we populaire online "GIFjes" en brengen deze nu naar tv.&;

De korte videofragmenten moeten volgens Hullegie voor een &;absurd en grappig&; effect zorgen. &;10”en 5” commercials, met zijn 3-en in een blok, kriskras tussen standaard 20”en 25” commercials. Niemand die zich aan het eind van het blok nog iets anders herinnert dan Autodrop en er is onbeperkt online potentieel.&;

De pay-off blijft: &;Altijd weer die Autodrop. Zo lekker, ’t zou verboden moeten worden!&;

related partner content for mobile comes here

Klant: Concorp Brands - Ivo Brand
Concept: Rene van der Mark & Terence Huijgen
Strategie & Integratie: Joey Hullegie
Productie: Lukkien
Regisseur: Peet Gelderblom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in