Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips en Koopeenkoe.nl schrijven briefings voor BNO Packaging Talent Award 2015

De cases focussen op hergebruik en eerlijk eten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Studenten en jonge ontwerpers worden tijdens de  uitgedaagd om voor Philips of Koopeenkoe.nl een verpakkingsconcept te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Philips levert een briefing in de categorie non-food. Het bedrijf vraagt een verpakking voor een stroomgenerator en/of een opbergdoos voor een stroomstrijkijzer met een extra functie. Er wordt gezocht naar een ‘second life’ oplossing voor de verpakking. Dit houdt in dat de verpakking na de functie als bescherming en informatiedrager niet weggegooid hoeft te worden, maar een nieuw leven krijgt.

De afzender van de briefing van een food-case koopeenkoe.nl is een crowdbutching initiatief (het samen kopen, delen, slachten en eten van een koe). In de case wordt gevraagd de visie van het bedrijf en de productinformatie op een heldere manier via de verpakking te communiceren.

Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury van creatieve en marketeers. De winnende ontwerpen worden beloond met een onderscheiding en een geldbedrag, waarvan de hoofdprijs  € 1.500 bedraagt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in