Overslaan en naar de inhoud gaan

Milka kiest voor Wieden + Kennedy Amsterdam

Wieden+Kennedy Amsterdam krijgt wordt verantwoordelijk voor de reclame van het chocolademerk wereldwijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wieden+Kennedy Amsterdam is aangesteld als het bureau dat verantwoordelijk is voor reclame van chocolate brand Milka op internationaal niveau en voor alle producten binnen het merk. Milka is een merk in het portfolio van food gigant Mondelēz (afgesplitst van Kraft Foods).

related partner content for mobile comes here

De keuze voor Wieden + Kennedy Amsterdam wordt toegelicht door Karine Chik, global Milka equity director: &;We denken dat Wieden+Kennedy Amsterdam de juiste partner is om de lat voor Milka nog hoger te leggen. We kijken ernaar uit om een samen te werken aan geweldig internationaal werk en om de verbinding tussen consumenten en Milka nog sterker te maken.&;

De managing director van Wieden + Kennedy Amsterdam, Blake Harrop, refereert aan Milka als een &;iconisch merk&;. De ECD&;s van het bureau, Eric Quennoy en Mark Bernath zeggen: &;In een wereld die bol staat van het cynisme, is het fijn om aan de gang te mogen gaan voor een merk dat de goedheid in iedereen naar boven haalt.&;

Het ziet er niet naar uit dat Wieden + Kennedy Milka afscheid wil laten nemen van de wereldberoemde mascotte. Quennoy en Bernath zeggen namelijk: &;En we zijn natuurlijk opgetogen dat we straks oog in oog komen te staan met de beroemde lila koe.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in