Overslaan en naar de inhoud gaan

Interpolis borduurt voort op 'Glashelder'

Vier jaar geleden won Interpolis nog het Consistent Accent en nog steeds houdt het vast aan het door FHV BBDO bedachte concept.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eenvoud, duidelijk en laagdrempelig. Dat is de afvinklijst die Interpolis en FHV BBDO opstelden voor de reclame en communicatie van het verzekeringsmerk. Nadat het tien jaar consistent vasthield aan de propositie ‘Glashelder’, werd het in 2011 met een San Consistent Accent. En ook nu nog houdt de verzekeraar vast aan het concept.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe tv commercial van Interpolis staat de woonverzekering centraal. Hiermee is niet alleen je huis verzekerd, maar ook alles wat je er in de toekomst op of aan gaat bouwen. Zonder dat je dit hoeft door te geven. En zonder dat je premie stijgt. Het bureau zegt: &;Dat is alvast één zorg minder wanneer er een iets te grote verrassing op komst is…&;

Credits
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries, René Verbong
Account: Elwira Stuur, Katia Pravnik
Strategie: David Koop
Agency producer: Peter Burger
Interpolis: Jurgen Surstedt, Kim Smulders, Manon van Heems, René Voets,
Yvette Melis
Regie: Nova van Dyk (Czar Young)
Producer: Josepha Dhondt
D.O.P.: Lex Brand
Editors: Marc Bechtold/Brian Ent (de Kapsalon)
Geluid: Jacco Lenstra (Studio Alfred Klaassen)
Postproduktie: Storm

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in