Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea maakt van zijn producten 'Everyday Heroes'

Forsman & Bodenfors eert in de campagne de alledaagse producten van het meubelconcern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een bijna filmische commercial brengt een hommage aan zijn producten. &;Zonder erover na te denken ga je uit van hun aanwezigheid en mis je ze pas zodra ze er niet meer zijn.&;, aldus het meubelconcern. 

related partner content for mobile comes here

Het Zweedse reclamebureau werkte voor deze commercial samen met de Acadamy Award-winning director Joachim Back

Naast de film, krijgen bepaalde producten daadwerkelijk de kans om zich uit te spreken. Ikea heeft een speciaal twitteraccount -  - opgericht waar de &;heroes&; zich kunnen beklagen over hun dagelijkse struggles. Voorlopig is het woord aan de wc-rolhouder Grundtal.

Credits

Client: IKEA Global Communications
Agency: Forsman & Bodenfors
Art Director: Adam Ulvegärde
Copywriter: Joakim Labraaten
Designer: Martin Joelsson
Senior Account Director: Olle Victorin
Account Director: Katarina Klofsten, Maria Hallenborg
Agency Producer: Jens Odelbring
Digital Producer: Peter Gaudiano, Jimmy Wulff
Production Company: Anonymous Content
Director: Joachim Back
Executive producer: Eric Stern
Producer: Brian Quinlan
Director of Photography: Jan Velicky
Editor: Jeppe Bodskov

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in