Overslaan en naar de inhoud gaan

LikeFriends laat atleten spreken voor Under Armour

LikeFriends werkt sinds december voor het Europese account van Under Armour. #EarnYourArmour is het eerste afgeronde project.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met dagen professionele atleten amateursporters in de UK en Duitsland via Twitter, Instagram en Facebook uit om hun grenzen te verleggen.

Het Amerikaanse performance merk haakt daartoe in op postings over workouts en trainingen op sociale kanalen. Zodra iemand zijn trainingsresultaten deelt via Runkeeper of Endomondo, daagt Under Armour deze sporter uit om door te trainen en extra diep te gaan. Atleten die deze uitdaging accepteren en uitvoeren, worden vervolgens beloond. ‘They Earn their Armour’.

“Topatleten gaan door, waar andere sporters stoppen. Iedereen die onze uitdaging accepteert en bereid is om een paar kilometers extra te rennen, een aantal pushups extra te doen of een paar minuten extra te spinnen, Earns our Armour,” aldus Chris Carroll, marketing director bij Under Armour

De campagne liep tot 8 maart. In de afgelopen weken heeft Under Armour samen met hun topatleten zoals Leigh Halfpenny, Jermaine Jones, Jamie Roberts en Michael Dawson, naar eigen zeggen &;duizenden sporters persoonlijk uitgedaagd&;.

related partner content for mobile comes here

Hieronder de campagnevideo

- Under Armour

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Tweets van amateursporters en atleten naar aanleiding van de campagne zijn te vinden.

Credits:
Bureau: LikeFriends
Creative Direction: Jasper Mittelmeijer
Concept: Thijs Biersteker & Pieter van den Heuvel
Copy: Roderick van Ravenshorst, Justin Oetken
Graphic & motion design; Emiel Teunissen, Jeffrey Bosdriesz, Ruben Kos, Willem Revis
Director: Xena Maria Evers
Account: Stef de Jong
Producer: Esmé Croonen
Conversation Lead; Rogier de Brouwers
Head of Operations: Klaas de Wijs
Klant: Chris Carroll, Mairead van Gils
Local agencies: Pretty Green, 0711 Agency
Media: Media Injection, Msix media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in