Het Cannes Festival zoekt weer jong PR-talent
Deelnemers werken 24 uur aan een briefing van een goed doel en strijden om de gouden medaille.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het festival van creativiteit in Cannes opent voor het tweede jaar de wedstrijd voor Young Lions PR. Talenten moeten in vierentwintig uur laten zien dat ze pr effectief in kunnen zetten voor de klant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Toegangskaarten en accommodatie
Deelnemers worden gebriefd door een goed doel of een non-profitorganisatie. Vervolgens presenteren ze hun campagne voor een jury die zal beslissen wie goud, zilver en brons wint. De winnnende campagne kan gebruikt worden door de organisatie en winnaars krijgen twee toegangskaarten en gratis accomodatie voor het volgende Cannes festival.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Winnaars 2014
Meer over de wedstrijd en de winnaars van vorig jaar vind je hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid