Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperRebel.com maakt voorjaarscampagne Kärcher

'Kärcher maakt jou de MÄN' is gericht op de professionele markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het publiek kent Kärcher als het merk van de hogedrukreinigers en de opvallende gele kleur. Voor professionals is Kärcher het merk waar ze iedere dag op kunnen vertrouwen. Dat is de gedachte achter de nieuwe voorjaarscampagne die SuperRebel.com voor het merk maakte: dankzij de talloze innovaties zorgt Kärcher ervoor dat gebruikers in verschillende branches snel en efficiënt hun werk kunnen blijven doen.

related partner content for mobile comes here

Het bureau vertaalde dat naar het idee: met Kärcher ben je niet zomaar een man of vrouw die reinigt, maar ben je de MÄN of WOMÄN die het verschil maakt. Iedere dag weer. 

Het thema van de voorjaarscampagne is dan ook: Kärcher maakt jou de MÄN.

Iedereen die tijdens de voorjaarscampagne een reinigingsproduct van Kärcher bestelt, ontvangt een gratis MÄN of WOMÄN-shirt, toegespitst op de betreffende branche.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in