
Het publiek kent Kärcher als het merk van de hogedrukreinigers en de opvallende gele kleur. Voor professionals is Kärcher het merk waar ze iedere dag op kunnen vertrouwen. Dat is de gedachte achter de nieuwe voorjaarscampagne die SuperRebel.com voor het merk maakte: dankzij de talloze innovaties zorgt Kärcher ervoor dat gebruikers in verschillende branches snel en efficiënt hun werk kunnen blijven doen.
Het bureau vertaalde dat naar het idee: met Kärcher ben je niet zomaar een man of vrouw die reinigt, maar ben je de MÄN of WOMÄN die het verschil maakt. Iedere dag weer.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftHet thema van de voorjaarscampagne is dan ook: Kärcher maakt jou de MÄN.
Iedereen die tijdens de voorjaarscampagne een reinigingsproduct van Kärcher bestelt, ontvangt een gratis MÄN of WOMÄN-shirt, toegespitst op de betreffende branche.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee