H&M presenteert nieuwe campagne op het Leidseplein
H&M toont David Beckham op een 1000 m2 BlowUP op het Marriott hotel op het Leidseplein in Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Mariott Hotel op het Leidseplein in Amsterdam is behangen met de lanceringscampagne van H&M: ‘Modern Essentials selected by David Beckham’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Petra Jansen, Marketing Manager van H&M Nederland, licht toe: ‘We zochten een impactvolle manier om de collectie groots en spraakmakend te presenteren en de locatie tegenover het Amsterdamse Leidseplein is daar perfect voor.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet materiaal dat is gebruikt voor de 1.000 m2 BlowUP wordt gerecycled tot winkeltassen voor H&M-klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid