Overslaan en naar de inhoud gaan

Fles Johnnie Walker communiceert met de consument

Diageo toont smart bottle voor Johnnie Walker Blue Label.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drankengigant liet tijdens het Mobile World Congress in Barcelona een prototype van de Blue Label ‘smart bottle&; zien. De smart bottle kan communiceren met de consument door Near Field Communication-labels. Hierdoor kunnen er bijvoorbeeld berichten naar een telefoon worden gestuurd als de fles nog niet is geopend.

related partner content for mobile comes here

Cocktailrecepten
NFC maakt het mogelijk de fles-bewegingen te volgen, waardoor er gerichte en tijdige marketingberichten vestuurd kunnen worden voor of na de aankoop, zoals promotionele aanbiedingen, cocktailrecepten en exclusieve content.

Nieuwe klantbeleving
Helen Michels, innovatiedirecteur bij Diageo: &;Mobiele technologie verandert de manier waarop we leven. Wij willen de kracht van mobiele technologie omarmen om geweldige nieuwe klantbelevingen te creëren in de toekomst&;. Door onze samenwerking met kunnen we alle nieuwe mogelijkheden onderzoeken die smart bottles bieden aan consumenten, retailers en aan ons bedrijf. En dat zet de standaard op technologisch gebied voor de drankenindustrie.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in