Overslaan en naar de inhoud gaan

Kunstenaars maken werk voor Coca-Cola

Coca-Cola vroeg designers over de hele wereld om hun interpretatie van de glazen fles op papier te uiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

James Sommerville, VP van global design Coca-Cola zette de ‘contour design mash-up&;-campagne op als onderdeel van de viering van de ;s glazen fles. Sommerville hoopt met het project een bijdrage te leveren aan Coca-Cola&;s designdoelen: nieuwe designers inspireren, samenwerken en creativiteit vieren en innoveren en ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Briefing
Sommerville nodigde 130 designers over de hele wereld uit om deel te nemen aan het project. Degene die toezegden, ontvingen een briefing in een Coca-Cola flesje uit 1970. De briefing gaf aan dat deelnemers op hun A1-vel papier alleen de kleuren rood, zwart en wit mochten gebruiken.

Online
Een selectie van de kunstwerken i
s nu te zien in de tentoonstelling The Coca-Cola Bottle: An American Icon at 100 in Atlanta. De kunstwerken zijn ook te zien.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in