Overslaan en naar de inhoud gaan

Heleen Slob is begonnen bij Leene Communicatie

Zij komt uit de journalistiek en heeft zich daarnaast bekwaamd in crisiscommunicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heleen Slob (35) is per 1 februari begonnen als senior mediaspecialist bij Leene Communicatie. Eerder was zij werkzaam bij Terre des Hommes, waar zij persvoorlichter en woordvoeder was.

related partner content for mobile comes here

Sweetie

Slob was nauw betrokken bij de totstandkoming en onthulling van Sweetie, een virtueel Filippijns meisje. Sweetie kreeg in 2013 wereldwijde media-aandacht en werd als communicatieconcept bekroond met diverse prijzen.

Zonnerace

Leene Communicatie is gespecialiseerd in contentstrategie, -creatie en -distributie en monitoring. Het bureau verzorgt onder meer publiciteitscampagnes over complexe onderwerpen zoals veiligheid, zorg en energie. Heleen richt zich bij Leene Communicatie op free publicity-trajecten voor uiteenlopende opdrachtgevers. Zo houdt zij zich onder meer bezig met de pr van het Nuon Solar Team dat zich momenteel voorbereidt op het verdedigen van de wereldtitel tijdens de grootste zonnerace ter wereld, dit najaar in Australië.

Cultureel antropoloog

Heleen heeft de School voor Journalistiek gedaan en is afgestudeerd cultureel antropoloog. Ze heeft op diverse regionale krantenredacties gewerkt en schreef voor vakbladen. Daarnaast heeft ze zich bekwaamd in crisiscommunicatie.

Bij Terre des Hommes was ze acht jaar nauw betrokken bij campagnes en wist ze de kinderrechtenorganisatie bij media op de kaart te zetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in