Overslaan en naar de inhoud gaan

#TGIF - De vijf filmpjes die je deze week écht moet zien

Je wekelijkse portie video inspiratie by Brandfighters - brand content agency
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Commercial 
Tinder gaat dus premium en daar hebben ze een toch wel héél leuke commercial gemaakt. Bijzonder inspirerend voor een vrij platte app. Check hem hier:

related partner content for mobile comes here

 

Short
CocaCola, één van de koningen op marketing gebied, heeft weer een nieuwe commercial. Dit keer geanimeerd. Het is misschien niet hun beste werk, maar alsnog de moeite waard om hem te bekijken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Music
Deze gasten doen wel iets heel bijzonders. Check in het volgende filmpje hoe ze een nieuwe track hebben gebouwd met hulp van....

 

Miscellaneous
Domino&;s heeft een geniale uitvinding: de tummy-translator. Deze infomercial laat zien hoe domino&;s wederom een hele bizarre kijk op heeft op de voedselindustrie. Kijk hier hoe die werkt:

 

Short
Deze kersverse short staat niet voor niets ook tussen de . Deze short gaat over allerdaagse liefdesproblemen. Als je van shorts houdt waarin de hele film vanaf de zelfde angle is geschoten, dan moet je deze zien!  Check hem hier:

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in