Overslaan en naar de inhoud gaan

Ann Ystén nieuwe ceo van Perfect Fools

Ystén, hiervoor deputy ceo bij DDB Stockholm, neemt het stokje over van Patrick Gardner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 9 maart aanstaande neemt Ann Ystén de positie in van ceo van Perfect Fools. Perfect Fools heeft vestigingen in Amsterdam en Stockholm en noemt zich een creatief bureau in het digitale tijdperk. Het bureau richt zich op een wereldwijde klantenkring.

related partner content for mobile comes here

Ystén was hiervoor onder meer deputy ceo van DDB Stockholm en head of marketing bij Friends, een non-profitorganisatie tegen pesten. Voor DDB was ze als directeur marketing bij drankenfirma Absolut verantwoordelijk voor de EMEA-markten.

Gardner (zie foto), die het bedrijf 13 jaar geleden oprichtte samen met Tony Högqvist en Tony Sajdak, verlaat het bedrijf om de wereld rond te zeilen met zijn gezin.

Bijna een jaar geleden werd Perfect Fools door hasan & partners.

Over Perfect Fools
Het bureau mag onder meer adidas, Converse, Electrolux, H&M, Heineken, McDonald’s, Nikon, Samsung, Skittles, Swarovski en Volvo tot zijn klanten rekenen. Recent werk van Perfect Fools is onder andere ‘ en .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in