Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Elke dag telt’ nieuwe campagne Hartstichting

Boodschap wordt verteld door nabestaanden van een overleden slachtoffer
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Hartstichting lanceert op 30 maart een nieuwe corporate campagne: ‘Elke dag telt’. Hiermee wil de organisatie het onverwachte karakter van hart- en vaatziekten én de impact op de directe omgeving van het slachtoffer onder de aandacht brengen van iedereen in Nederland. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Kingsday.

related partner content for mobile comes here

Eerder herkend

De boodschap van de campagne is ‘Elke dag telt’. Elke dag worden mensen getroffen door een hartstilstand of hartinfarct, vaak zonder duidelijke waarschuwing vooraf. De gevolgen kunnen dodelijk zijn of het leven van het slachtoffer en dierbaren drastisch veranderen. Hart- en vaatziekten treffen dus niet alleen de patiënt, maar ook de directe omgeving, van omstander, familielid tot vriend. De Hartstichting weigert zich daar bij neer te leggen. Hart- en vaatziekten moeten eerder herkend worden, zodat tijdig ingrijpen mogelijk is. Voordat mensen onnodig overlijden of chronisch ziek worden.

Overleden slachtoffer
De boodschap wordt verteld vanuit het perspectief van de nabestaanden van een (recent) overleden slachtoffer. Hiermee wordt de impact van de plotselinge dood op persoonlijke wijze in beeld gebracht. Secundair wordt de Hartweek onder de aandacht gebracht, deze is van 5 t/m 11 april. In de Hartweek wordt onder meer gecollecteerd voor onderzoek naar het eerder herkennen van hart- en vaatziekten. De campagne start met een commercial van 90 seconden en bestaat verder uit kortere commercials, online, radio en pr.




Credits

De Hartstichting: David Verschoor / Trudy Dekkers
Bureau: Kingsday
Productie: 100% Halal
Regie: Mea Dols de Jong
Media-inkoop: Initiative

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in