Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemon Scented Tea ontwikkelt introductiecampagne voor softwarebedrijf Crayon

Storytelling agency Lemon Scented Tea heeft een brand identity ontwikkeld voor Crayon, en het merk gepositioneerd binnen de Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarvoor is een introductiecampagne gemaakt, waarin de Noorse roots van Crayon een hoofdrol spelen. De kick-off vond plaats op 12 februari tijdens de jaarlijkse IT-Asset Management conferentie in Hoevelaken.

related partner content for mobile comes here

Crayon is in 2002 opgericht in Noorwegen, een land dat meerdere keren is uitgeroepen tot ‘meest ontwikkelde land ter wereld’. Mede dankzij hun uitstekende onderwijs. “Die focus op kennis vergaren en delen zien we terug in de werkwijze van Crayon. Zij willen liever een sparringpartner zijn voor hun klanten, dan gewoon een snelle oplossing bieden. Daarom besloten we in onze campagne niet alleen te laten zien wat Crayon doet, maar ook wie ze zijn: de Noorse software experts”, aldus Yasmin Visser, copywriter bij Lemon Scented Tea.

Verhalen
Voor de introductiecampagne zijn verschillende key visuals ontwikkeld, die samen het verhaal van Crayon vertellen. Elke visual laat zien wat Software Asset Management kan doen voor je organisatie. Johan West, Managing Director bij Crayon over de samenwerking met Lemon Scented Tea: ”Het is in ons vakgebied erg lastig om het onderscheidend vermogen van je bedrijf onder woorden te brengen. Het is Lemon Scented Tea gelukt om onze verhalen naar boven te halen en te vertellen op een manier die ook voor outsiders te begrijpen is.”

Kick-off met interactieve stand
De brand identity werd gelanceerd op 12 februari tijdens de jaarlijkse IT-Asset Management conferentie in Hoevelaken. Het thema van de stand van Crayon was ‘Kansen grijpen’, een referentie naar de grenzeloze IT-mogelijkheden die Crayon samen met hun klanten creëert. De experts van Crayon konden hun verhaal vertellen aan bezoekers via de verschillende key visuals, die live door een visualiser werden getekend op een opvallende, rode wand.

Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Crayon: Johan West en Jeroen Speckamp
Creatie: Rogier Heijning, Tom de Hooge en Yasmin Visser
Strategie: Myriam van Engelen, Walter Kraus
Account: Pascalle van der Kroef
Productie: Erwin van Rheenen

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in