Overslaan en naar de inhoud gaan

ZenithOptimedia lanceert Blue 449

‘Samenwerking’ en ‘Open Source’ zijn de sleutelwoorden van het nieuwe wereldwijde medialabel dat voortvloeit uit de overname van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ZenithOptimedia wil groei verwezenlijken middels de lancering van een nieuw medianetwerklabel: Blue 449. ZenithOptimedia zegt een innovatieve benadering van communicatie daarbij centraal te stellen. Steve King, de wereldwijde ceo van ZenithOptimedia, belooft dat Blue 449 een disruptie van de markt teweeg zal brengen middels een visionaire houding en denkwijze. Hoe de werkwijze van Blue 449 er in concreto uit gaan zien, is nog niet duidelijk.

related partner content for mobile comes here

De lancering van Blue 449 hangt samen met de overname van Walker Media in 2014 door Publicis Groupe. Het label wordt voor het eind van dit jaar uitgerold naar 17 locaties (‘city hubs’) waar Amsterdam er één van is. Wat de komst van Blue 449 naar Amsterdam precies inhoudt, wordt in een later stadium toegelicht.

Blue 449 gaat nauw samenwerken met de andere labels van ZenithOptimedia. Dat zijn Zenith, Optimedia, Performics, Newcast, Moxie, and Ninah. Daarnaast heeft Blue 449 toegang tot een ‘breed scala aan diensten’ binnen Publicis Groupe en VivaKi. Er wordt een nieuw framework voor klanten gecreëerd onder de naam ‘Open Source’.

Sebastien Danet, die Blue 449 als global chairman gaat leiden, zegt dat samenwerking en een ‘Open Source-approach’ bepalend zullen zijn voor de relatie met partners op het vlak van media, technologie en creatie. ‘Die benadering heeft ook invloed op ons antwoord op de nieuwe digitale economie.’

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in