Overslaan en naar de inhoud gaan

Duizend vierkante meter David Beckham voor H&M op het Marriott in Amsterdam

Voor de lancering van ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ door H&M, hing Blowup Media een giga-buitenreclamedoek op bij het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

H&M heeft de 1.000 m2 BlowUP op het Marriott hotel in de Amsterdamse binnenstad gekozen voor hun lanceringscampagne voor “Modern Essentials selected by David Beckham”.

related partner content for mobile comes here

Deze nieuwe collectie bouwt voort op de eerdere kledinglijn H&M’s ‘David Beckham Bodywear’. Petra Jansen, Marketing Manager van H&M Nederland, zegt in een toelichting: &;Met de collectie "Modern Essentials selected by David Beckham" kunnen mannen wereldwijd delen in Beckhams alom erkende gevoel voor stijl. Voor de lanceringscampagne zochten we een impactvolle manier om de collectie groots en spraakmakend te presenteren en de locatie tegenover het Amsterdamse Leidseplein is daar perfect voor.&;

De geïntegreerde campagne omvat tevens TV, tijdschriften, online en grootschalige Out of Home media.

Recycling
Het materiaal dat is gebruikt voor de 1.000 m2 BlowUP zal worden gerecycled tot tot fashionable shoppingbags die worden weggegeven aan H&M klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in