DelanoPR zet Farmers4Love op de kaart
Het PR-bureau organiseerde een mediapitch rond het platform Farmers4Love.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met ruim 4,2 miljoen kijkers is Boer Zoekt Vrouw verreweg het best bekeken programma van de zondagavond. Om vraag en aanbod bij elkaar te brengen ontwikkelden Richard Kimmann en Judith Schlepers-Bouwhuis in 2013 het platform Farmers4Love. Hierop worden agrarisch Nederland en geïnteresseerden op zoek naar liefde uitgenodigd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om Nederland te attenderen op dit platform organiseerde DelanoPR een succesvolle mediapitch. Hierin werden de eigenschappen van het platform duidelijk gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet nieuws werd zo goed opgepakt dat zelfs Hart Van Nederland langskwam om een reportage ervan te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid