Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Stuur je slechtste werknemers naar Cannes Lions, goedkoper dan de ontslagvergoeding’

McCann London maakte de campagne voor het komende Cannes Lions International Festival of Creativity.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De account director die elke creativiteit doodslaat, de strateeg die in zeven jaar nog niet veel heeft laten zien en het creatieve team dat zijn belofte niet inlost; je kunt ze natuurlijk ontslaan. Maar de ontslagvergoeding die je dat kost, is hoger dan de kosten voor een delegate pass voor Cannes 2015. De boodschap van de campagne die McCann London voor maakte mondt dan ook uit bij: &;Cheaper than severance. Invest in creativity, from €2650.&;

related partner content for mobile comes here

Voor zover bekend loopt de campagne niet in Nederland.

Het festival wordt dit jaar gehouden van 21 tot en met 27 juni.

 

Igor and Hannah the Creative Team

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Bridget the Account director

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Samuel the Producer

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Nisha the Strategist

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Jean-Pierre the VP of Marketing

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in