Overslaan en naar de inhoud gaan

Ariëns content publishing director Sanoma

Sanoma Uitgevers benoemt Eric Ariëns per 15 oktober tot content publishing director, een nieuwe functie binnen Sanoma Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder deze 'content tak' van Sanoma Digital komen onder andere , de vrouwensites, de activiteiten gericht op Sport, AutoWeek en Auto Trader te vallen. Ariëns rapporteert aan Joris van Heukelom, director digital publishing bij Sanoma Digital.

related partner content for mobile comes here

In 2009 heeft Sanoma Digital twee specialismen benoemd: Performance Based (conversie bieden aan adverteerders, via bijvoorbeeld Kieskeurig.nl, Energieprijzen.nl, Startpagina.nl) en Content Publishing (branding voor adverteerders). Door deze laatste pijler te versterken denkt Sanoma in staat te zijn beter in te spelen op de vraag van adverteerders naar kwalitatieve conversie en merkeffecten.

Ariëns leidt op dit moment nog SMM, de mannenmedia unit van Sanoma. De activiteiten van SMM worden per 15 oktober ondergebracht in de print, respectievelijk digitale activiteiten van Sanoma waardoor de organisatiestructuur wordt vereenvoudigd.

Op 15 oktober wordt Sander Stallinga benoemd tot Publisher Nieuws. In deze functie is hij onder meer verantwoordelijk voor NU.nl en Zie.nl. Stallinga is afkomstig van Sanoma Uitgevers, waar hij nu uitgever Automotive is. In die rol wordt hij opgevolgd door Lieneke van den Heuvel, business unit manager Automotive.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in