Ariëns content publishing director Sanoma


Onder deze 'content tak' van Sanoma Digital komen onder andere NU.nl, de vrouwensites, de activiteiten gericht op Sport, AutoWeek en Auto Trader te vallen. Ariëns rapporteert aan Joris van Heukelom, director digital publishing bij Sanoma Digital.
In 2009 heeft Sanoma Digital twee specialismen benoemd: Performance Based (conversie bieden aan adverteerders, via bijvoorbeeld Kieskeurig.nl, Energieprijzen.nl, Startpagina.nl) en Content Publishing (branding voor adverteerders). Door deze laatste pijler te versterken denkt Sanoma in staat te zijn beter in te spelen op de vraag van adverteerders naar kwalitatieve conversie en merkeffecten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAriëns leidt op dit moment nog SMM, de mannenmedia unit van Sanoma. De activiteiten van SMM worden per 15 oktober ondergebracht in de print, respectievelijk digitale activiteiten van Sanoma waardoor de organisatiestructuur wordt vereenvoudigd.
Op 15 oktober wordt Sander Stallinga benoemd tot Publisher Nieuws. In deze functie is hij onder meer verantwoordelijk voor NU.nl en Zie.nl. Stallinga is afkomstig van Sanoma Uitgevers, waar hij nu uitgever Automotive is. In die rol wordt hij opgevolgd door Lieneke van den Heuvel, business unit manager Automotive.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid