O-utrecht wint pitch European Youth Olympic Festival
Het bureau is geselecteerd na een pitch waaraan vier communicatiebureaus deelnamen. Opdrachtgevers zijn NOC*NSF, Gemeente Utrecht en Provincie Utrecht.
Aan het European Youth Olympic Festival doen 3.300 topsporttalenten van 14 tot 18 jaar uit 49 Europese landen mee. Het wordt om de twee jaar gehouden en heeft een winter- en een zomereditie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet concept dat O-utrecht presenteerde, is volledig gericht op de jonge doelgroep en leunt sterk op de integratie van online-, mobile- en social media. Facebook zal een belangrijke rol krijgen in het bereiken van deelnemers en hun fans uit alle verschillende landen. Bij de ontwikkeling van de mediastrategie heeft O samengewerkt met online bureau TamTam.
Voor Nederland is de komst van dit Olympisch evenement naar Utrecht belangrijk in het kader van de lobby en de eventuele kandidaatstelling van Nederland voor de Olympische Spelen in 2028.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid