Overslaan en naar de inhoud gaan

O-utrecht wint pitch European Youth Olympic Festival

O-utrecht is gekozen tot strategisch bureau voor de communicatie rond het European Youth Olympic Festival (EYOF) dat in 2013 wordt gehouden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau is geselecteerd na een pitch waaraan vier communicatiebureaus deelnamen. Opdrachtgevers zijn NOC*NSF, Gemeente Utrecht en Provincie Utrecht.

related partner content for mobile comes here

Aan het European Youth Olympic Festival doen 3.300 topsporttalenten van 14 tot 18 jaar uit 49 Europese landen mee. Het wordt om de twee jaar gehouden en heeft een winter- en een zomereditie.

Het concept dat O-utrecht presenteerde, is volledig gericht op de jonge doelgroep en leunt sterk op de integratie van online-, mobile- en social media. Facebook zal een belangrijke rol krijgen in het bereiken van deelnemers en hun fans uit alle verschillende landen. Bij de ontwikkeling van de mediastrategie heeft O samengewerkt met online bureau TamTam.

Voor Nederland is de komst van dit Olympisch evenement naar Utrecht belangrijk in het kader van de lobby en de eventuele kandidaatstelling van Nederland voor de Olympische Spelen in 2028.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in