Overslaan en naar de inhoud gaan

13 keer de meest creatieve teksten van bedrijven op social media

Het meest creatieve werk op sociale media, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

The Best Social Awards komen er weer aan. Ook dit jaar worden de beste en meest creatieve posts van bedrijven weer in het zonnetje gezet in de categorie Beste Copywriting. Want dat we ons koppie in Nederland goed gebruiken, is wel duidelijk...  

1. Vorig jaar pakte Heineken de winst met deze inhaker op ons nationale trauma van het missen van het EK.  

2. Hoe zou 'Ploperdeplopperdeplop' er dan uitzien?
 

3. Deze post van Dubbel Frisss is pijnlijk realistisch.
 

4. Douwe Egberts was met hun Koningsdaginhaker steengoed bezig.
 

5. De Speld blijft maar met juweeltjes komen.  

6. Als je met zulke sterke ideeën komt, wordt je niet snel op het matje geroepen.  

7. Bol.com is er ook voor in de wieg gelegd.
 

8. Chocomel heeft er ook een handje van.
 

9. Netflix weten hoe ze een serie aan moeten kondigen.
 

10. Snickers houdt de capriolen van Rapper Sjors goed in de gaten...  

11. TUI weet ook waar ze het over hebben.
 

12. Never forget deze winnaar van de Awards in 2014.
 

13. En bij de volgende WhatsApp storing kan je tenslotte mooi bij Hema terecht.


In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in