Overslaan en naar de inhoud gaan

De longlists voor Adverteerder en Bureau van het Jaar

Deze merken en bureaus strijden in mei voor de titel Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Longlisten voor de ABC Groot Accenten 2017 zijn bekend. De ABC jury bestaande uit redacteuren van de Adformatie, Fonk en MarketingTribune, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen, heeft onderstaande merken en bureaus genomineerd:

related partner content for mobile comes here
Adverteerder van het Jaar Bureau van het Jaar Consistent Accent
     
Albert Heijn Achtung!mcgarrybowen Artis
Coolblue dawn Heineken
Coop DEPT HEMA
Heineken Goud Uberconnected IKEA
HEMA Havas Lemz Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten INDIE Amsterdam Ministerie van Defensie
KPN Joe Public Take-away Advertising SIRE
Lidl N=5 Tele2
McDonald’s TBWA\NEBOKO Rituals
Tele2 XXS Amsterdam Zwitserleven

De genomineerden moeten nu motiveren waarom ze een plek op de shortlist verdienen. De 3 overgebleven kandidaten geven op 15 mei een presentatie aan de ABC jury.

SAMENSTELLING ABC JURY 2017

Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap

BvA bestuur: Heleen Crielaard (Rabobank) en Frenkel Denie,   (FrieslandCampina)

Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Roland van der Vorst (FreedomLab)

Vakbladen: Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie)

SAN bestuur: Léontine Admiraal (PwC), Jeroen Hubert (Accell Group) en Ewa Skotnocki (Triodos Bank).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in