Overslaan en naar de inhoud gaan

Online bereik omroepen én Netflix piekt in februari 2018

Netflix haalde een bereiksrecord in de doelgroep 13-34 jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor het eerst heeft meer dan de helft van deze leeftijdsdoelgroep via de pc, smartphone of tablet in een maand de website en/of app van Netflix bezocht (51,2 procent, leeftijd 13-34 jaar). Het totaalbereik van Netflix betreft in februari 32,8 procent (4,7 miljoen personen van 13 jaar en ouder).

related partner content for mobile comes here

Ook de Nederlandse omroepmerken doen het goed. NPO (inclusief de websites en apps van de omroepen) piekt in februari 2018 door goed gebruik te maken van de content van de Olympische Spelen en het populaire programma ‘Wie is de Mol’.



RTL (in deze case zonder Buienrader/Routeradar) en Talpa TV doen het overigens ook beter dan voorgaande jaren. Deze stijgende lijn zien we bij alle Nederlanders van 13 jaar en ouder, maar is het sterkst in de - voor tv lastig te bereiken – doelgroep 13-34 jaar.

Bron: Online bereikcijfers GfK DAM

Alle cijfers staan hier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in