Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Albert Heijn zou duurzaamheidsverslag meer cijfermatig moeten onderbouwen’

Aandacht voor ‘menselijke dingetjes’ is goed volgens Suzanne van der Pijll van Schuttelaar en Partners, ‘maar wat is de…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deze week publiceerde Albert Heijn zijn Duurzaamheidsverslag over 2017. Daarin presenteert het zichzelf als een supermarkt die een actieve bijdrage wil leveren aan een gezonde en duurzame samenleving. Albert Heijn: ‘Dat zie je terug in onze duidelijke doelstellingen en concrete programma’s. Onze ambitie is om het samen iedere dag beter te doen. Voor het milieu, onze gezondheid, eerlijke producten, het welzijn van dieren en de buurt. Daarom verbeteren we voortdurend onze producten, introduceren we gezonde en duurzame oplossingen en werken we aan het verminderen van voedselverspilling.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in