Overslaan en naar de inhoud gaan

EHL wil hockeyfans bereiken via sociale media en op het veld

De Euro Hockey League (EHL) wil het evenement meer bekendheid geven.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De zestien beste hockeyclubs van Europa strijden volgende week om een plaats in de halve finale van de Euro Hockey League (EHL). Om Nederlandse en internationale hockeyfans warm te maken het evenement begint de organisatie een online marketingcampagne met topscorer en HC Rotterdam sterspeler Jeroen Hertzberger in de hoofdrol.

related partner content for mobile comes here

 

 

Marketingadviesbureau Crowd is verantwoordelijk voor de campagne. Ze richten zich vooral op bekendheid van het evenement en ticketverkoop. Daarvoor gebruiken ze social advertising, email marketing, print, PR en activaties bij diverse hockeyclubs.

Antonie van Schendel (Crowd): 'De EHL bouwt al jaren consequent aan haar digitale strategie en dit heeft zich uitbetaald in een loyale groep volgers in digitale media en een rijke database met hockeyliefhebbers. In deze campagne voor de EHL KO16 kunnen we dan ook heel gericht de verschillende doelgroepen bereiken om het evenement en ticketverkoop onder de aandacht te brengen.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in