EHL wil hockeyfans bereiken via sociale media en op het veld
De zestien beste hockeyclubs van Europa strijden volgende week om een plaats in de halve finale van de Euro Hockey League (EHL). Om Nederlandse en internationale hockeyfans warm te maken het evenement begint de organisatie een online marketingcampagne met topscorer en HC Rotterdam sterspeler Jeroen Hertzberger in de hoofdrol.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Marketingadviesbureau Crowd is verantwoordelijk voor de campagne. Ze richten zich vooral op bekendheid van het evenement en ticketverkoop. Daarvoor gebruiken ze social advertising, email marketing, print, PR en activaties bij diverse hockeyclubs.
Antonie van Schendel (Crowd): 'De EHL bouwt al jaren consequent aan haar digitale strategie en dit heeft zich uitbetaald in een loyale groep volgers in digitale media en een rijke database met hockeyliefhebbers. In deze campagne voor de EHL KO16 kunnen we dan ook heel gericht de verschillende doelgroepen bereiken om het evenement en ticketverkoop onder de aandacht te brengen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid