
Veel geschreeuw, weinig wol? Oordeelt u zelf. Heineken en online supermarkt Picnic zeggen binnen de door hun gesloten ‘strategische samenwerking’ gekomen te zijn tot een heuse innovatie die zij ‘KwartKrat’ hebben gedoopt. Dat KwartKrat is niet meer of minder dan een kartonnen houder met daarin zes statiegeldflesjes pilsener. De sixpack is bedacht om de hoeveelheid verpakkingsmateriaal terug te dringen. Heineken wil thuisbezorging hiermee makkelijker maken.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandHeineken en Picnic: ‘Het voordeel van de krat [sic] is dat er enkel een kartonnen houder overblijft. De lege flesjes kunnen bij een volgende bestelling retour worden gegeven aan de bezorgers van Picnic.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee