Sixpack pils door Heineken en Picnic gebracht als ‘innovatieve KwartKrat’
Zes flesjes in één kartonnen pack, dat had u weleens gezien. Maar het biermerk en de online supermarkt slaan er hard mee op de…


Veel geschreeuw, weinig wol? Oordeelt u zelf. Heineken en online supermarkt Picnic zeggen binnen de door hun gesloten ‘strategische samenwerking’ gekomen te zijn tot een heuse innovatie die zij ‘KwartKrat’ hebben gedoopt. Dat KwartKrat is niet meer of minder dan een kartonnen houder met daarin zes statiegeldflesjes pilsener. De sixpack is bedacht om de hoeveelheid verpakkingsmateriaal terug te dringen. Heineken wil thuisbezorging hiermee makkelijker maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken en Picnic: ‘Het voordeel van de krat [sic] is dat er enkel een kartonnen houder overblijft. De lege flesjes kunnen bij een volgende bestelling retour worden gegeven aan de bezorgers van Picnic.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid