Overslaan en naar de inhoud gaan

Reisorganisatie TUI verbindt naam aan Spannende Boeken Weken

Onder het motto: “Je vakantie begint met boeken”, zal reisorganisatie TUI tijdens de Spannende Boeken Weken (van 6 t/m 24 juni) het…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onder het motto: “Je vakantie begint met boeken”, zal reisorganisatie TUI tijdens de Spannende Boeken Weken (van 6 t/m 24 juni) het lezen van boeken gaan stimuleren. 'Want', zegt TUI, 'de vakantie is het uitgelezen moment om te ontsnappen en ontspannen met een boek.'

related partner content for mobile comes here

TUI brengt de Spannende Boeken Weken onder de aandacht bij mensen die hun reis boeken bij de reisorganisatie, door middel van boekentips en 'exclusieve acties'.

Uit onderzoek weet het marketing- en communicatiebureau van de Nederlandse boekenwereld, CPNB, dat de vakantie voor 40 procent van de Nederlanders het moment is om meer boeken te lezen dan normaal. Gemiddeld nemen Nederlanders zo’n zes boeken mee op reis. CPNB: 'Spanning is het meest gelezen genre en in aanloop naar de zomervakantie zorgen spannende boeken voor 37 procent van de totale omzet uit verkopen van fictie.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Madelon Tichelaar

Ik heb geen ideale vakantie, heb daar het geld niet voor en zit achterin mijn tuintje, als het niet te heet is, onder een parasolletje te mijmeren over een vakantie naar mijn geboorteland Java of Zuid-Afrika en lees heel veel boeken hierover. Kan dan helemaal wegdromen en probeer me voor te stellen hoe het zou zijn om mijn land terug te kunnen zien...
Het zal altijd een droom blijven, maar blijf de gedachte eraan steeds koesteren.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in