Gijs Toxopeus verruilt Het PR Bureau voor DDMA
Bij zijn nieuwe werkgever gaat hij aan de slag als senior PR specialist.


In zijn nieuwe rol is Toxopeus (39) onder andere verantwoordelijk voor de 'actieve en heldere positionering van data en marketing' en het vergroten van de zichtbaarheid van DDMA.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De afgelopen 10 jaar heeft Toxopeus ervaring opgedaan bij diverse pr-bureaus. Zo was hij vijfenhalf jaar bij Edelman actief in het corporate team. De laatste anderhalf jaar werkte hij voor Het PR Bureau als lid van hetTechnology Media & Entertainment team.
Het DDMA bureau team werd eerder versterkt met Nikki Verbon als marketing en communicatie specialist en Sara Mosch als jurist. In totaal bestaat het DDMA team nu uit vijftien medewerkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid