Overslaan en naar de inhoud gaan

Weer een nieuwe pay-off voor Grolsch: 'Proef Karakter'

Een nieuwe campagne moet de eigenzinnigheid van het merk andermaal voor het voetlicht brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de tv-commercial trapt Grolsch af voor de nieuwe campagne ‘Proef karakter', tevens de nieuwe slogan van Grolsch. Hierin staat het eigenzinnige karakter van het merk in het algemeen en Grolsch pilsner in het bijzonder centraal. Een hoofdrol is weggelegd voor de beugel. Het is de tiende pay-off in het bestaan van het biermerk. 'Proef Karakter' is de zesde slogan van Grolsch sinds 2001. (Alle pay-offs op een rijtje, zie kader.)

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in