Overslaan en naar de inhoud gaan

28 Amsterdamse brugwachtershuisjes als hotelsuites, Het PR Bureau vertelt het verhaal

SWEETS hotel werkt samen met het Amsterdamse bureau
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

SWEETS hotel, dat 28 Amsterdamse brugwachtershuisjes omtovert tot volwaardige hotelsuites, neemt Het PR Bureau in de arm om de PR te verzorgen. 

related partner content for mobile comes here

Het PR Bureau gaat de bijzondere verhalen rondom de oorspronkelijke brugwachtershuisjes delen met media en influencers om zo de avontuurlijke reizigers in binnen- en buitenland te bereiken.

Op 15 maart aanstaande is de officiële opening van SWEETS hotel Amsterdam. Op dat moment zijn de eerste 11 van in totaal 28 huisjes online te boeken.

Gasten die overnachten in een brugwachtershuisje zijn echt onderdeel van de wijk waar ze in slapen. De stad is hun hotellobby. Speciaal voor de opening van SWEETS hotel varen sloepen een route langs vier brugwachtershuisjes.

'Wij zijn ontzettend trots dat het gelukt is om van de brugwachtershuisjes unieke hotelkamers te maken', zeggen Otto Nan en Suzanne Oxenaar, initiatiefnemers van SWEETS hotel. 'Met interieurs die ontworpen zijn zonder de oorspronkelijke bouwstijl uit het oog te verliezen heeft ieder brugwachtershuisje heeft zijn eigen verhaal.'

Het PR Bureau gaat ervoor zorgen dat die verhalen over het voetliocht worden gebracht.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in