
De nationale ‘Week Zonder Vlees’ is een initiatief om de gewoonte te doorbreken om elke dag vlees of vis op tafel te zetten. Na vijf dagen is er meer dan 5800 keer iets over gepost. Het aantal berichten over vegetariers en veganisten groeide zelfs met 545% aan het begin van de week. Zo’n social media hype biedt natuurlijk kansen voor merken. We zien dat zij volop aanwezig zijn in online gesprekken rond het populaire thema en zo uiteraard veel potentiële klanten bereiken.
Download onderstaande infographic met een overzicht van de social media buzz rond de ‘Week Zonder Vlees’.
Ben je benieuwd wat onze social intelligence tools nog meer in kaart kunnen brengen voor jouw merk? Neem dan contact op met Michelle Schefman: michelle.schefman@ipsos.com
Ben je benieuwd wat onze social intelligence tools nog meer in kaart kunnen brengen voor jouw merk? Neem dan contact op met Michelle Schefman: michelle.schefman@ipsos.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee