Enorme social media buzz rond Nationale week zonder vlees
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
De nationale ‘Week Zonder Vlees’ is een initiatief om de gewoonte te doorbreken om elke dag vlees of vis op tafel te zetten. Na vijf dagen is er meer dan 5800 keer iets over gepost. Het aantal berichten over vegetariers en veganisten groeide zelfs met 545% aan het begin van de week. Zo’n social media hype biedt natuurlijk kansen voor merken. We zien dat zij volop aanwezig zijn in online gesprekken rond het populaire thema en zo uiteraard veel potentiële klanten bereiken.
Download onderstaande infographic met een overzicht van de social media buzz rond de ‘Week Zonder Vlees’.
Ben je benieuwd wat onze social intelligence tools nog meer in kaart kunnen brengen voor jouw merk? Neem dan contact op met Michelle Schefman: michelle.schefman@ipsos.com
Ben je benieuwd wat onze social intelligence tools nog meer in kaart kunnen brengen voor jouw merk? Neem dan contact op met Michelle Schefman: michelle.schefman@ipsos.com
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid