Gaat Byron Sharps filosofie ook op voor innovatie?
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:


Vanzelfsprekend heeft een nieuw product geen vaste klantenbasis op het moment dat het gelanceerd wordt. Net zoals een innovatie geen geheugenstructuur in de hoofden van consumenten heeft. Tenzij deze innovatie een lijn- of merkextensie is. In zo’n geval kan een geheugenstructuur worden afgeleid van een reeds bestaand product van dit merk. Omdat veel productlanceringen een lijn- of merk extensie zijn is het mogelijk om ook hier de theorie van Sharp toe te passen. In hun paper ‘Does Byron Sharp’s philosophy work for innovation?’ geven innnovatiespecialisten Helen Wing en Lee Markowitz vier tips om met behulp van Sharps theorie het succes van je innovatie te vergroten. Lees dit paper.
Ben je benieuwd hoe je jouw innovatieprocessen kunt verbeteren?
Bij Ipsos helpen we je graag met het verbeteren van je innovatieprocessen. Dankzij onze snelle en eenvoudige oplossingen en gevalideerde voorspellingsmodellen zorgen we ervoor dat je eerder en betere beslissingen kunt nemen. Meer weten? Neem contact op met Rohit Jhamb Rohit.Jhamb@ipsos.com, 06-53156811 of bezoek onze website voor meer informatie.
Bezoek ook ons volgende innovatie-evenement: How Brands Innovate in... the USA / 15 maart, gratis entrée.
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid