Geef jij je huidige klanten wel genoeg aandacht?
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
We concentreren ons bij het realiseren van merkgroei over het algemeen op nieuwe klanten. Zij bepalen namelijk voor het grootste deel hoe een merk groeit. Maar om nieuwe klanten aan te trekken, moet je weten wíe je moet aanspreken, hoe je dat moet doen, wat de meest interessante concepten zijn en hoe je beschikbaarheid van jouw product kan verhogen. Hiervoor moet je (kostbaar) onderzoek doen.
Een makkelijkere manier om te groeien is door te focussen op je huidige klanten en ervoor te zorgen dat ze meer gaan kopen. Ze kennen je immers al, dus waarom niet investeren in de relatie die jouw klant al met je heeft?
De algemeen gangbare leus is niet voor niets: het kost tien keer meer om nieuwe klanten aan te trekken dan om een bestaande vast te houden. Zorg er dus voor dat je trouwe klanten af en toe eens in de watten legt.
De algemeen gangbare leus is niet voor niets: het kost tien keer meer om nieuwe klanten aan te trekken dan om een bestaande vast te houden. Zorg er dus voor dat je trouwe klanten af en toe eens in de watten legt.
De algemeen gangbare leus is niet voor niets: het kost tien keer meer om nieuwe klanten aan te trekken dan om een bestaande vast te houden. Zorg er dus voor dat je trouwe klanten af en toe eens in de watten legt.
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid