Overslaan en naar de inhoud gaan

Geef jij je huidige klanten wel genoeg aandacht?

We weten allemaal dat het bij merkgroei gaat om zoveel mogelijk mensen je merk te laten kopen, zo vaak mogelijk en zo makkelijk mogelijk.…
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

We concentreren ons bij het realiseren van merkgroei over het algemeen op nieuwe klanten. Zij bepalen namelijk voor het grootste deel hoe een merk groeit. Maar om nieuwe klanten aan te trekken, moet je weten wíe je moet aanspreken, hoe je dat moet doen, wat de meest interessante concepten zijn en hoe je beschikbaarheid van jouw product kan verhogen. Hiervoor moet je (kostbaar) onderzoek doen.



Een makkelijkere manier om te groeien is door te focussen op je huidige klanten en ervoor te zorgen dat ze meer gaan kopen. Ze kennen je immers al, dus waarom niet investeren in de relatie die jouw klant al met je heeft?

De algemeen gangbare leus is niet voor niets: het kost tien keer meer om nieuwe klanten aan te trekken dan om een bestaande vast te houden. Zorg er dus voor dat je trouwe klanten af en toe eens in de watten legt.


De algemeen gangbare leus is niet voor niets: het kost tien keer meer om nieuwe klanten aan te trekken dan om een bestaande vast te houden. Zorg er dus voor dat je trouwe klanten af en toe eens in de watten legt.

De algemeen gangbare leus is niet voor niets: het kost tien keer meer om nieuwe klanten aan te trekken dan om een bestaande vast te houden. Zorg er dus voor dat je trouwe klanten af en toe eens in de watten legt.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in