Overslaan en naar de inhoud gaan

Yossip de Jong stapt in bij The Post, het contentmarketingbureau van Carlijn Postma

De Jong heeft een belang van 40% procent verworven in The Post.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

The Post is het bureau van Carlijn Postma die onlangs werd uitgeroepen tot 'Contentmarketingvrouw van het Jaar 2017'. De Jong is hier al sinds november 2016 aan boord als interim-directeur. In die rol is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing.

related partner content for mobile comes here

De Jong brengt vijftien jaar aan marketing- en (project)management met zich mee, opgedaan bij onder meer Essent, Menzis en Cortina. Met die ervaring heeft hij actief bijgedragen aan de verdere professionalisering van het bureau, dat in de afgelopen anderhalf jaar groeide van tien naar zestien medewerkers. Postma en De Jong hebben gezamenlijk de zeggenschap over het bureau.

In eerste instantie zou De Jong The Post drie maanden bijstaan, maar al snel spraken zij de intentie uit om als partners verder te gaan. 'Yossip ondersteunt klanten net als ik met strategisch advies, maar heeft ook veel oog voor de interne organisatie”, zegt Postma, . De Jong noemt de “grote potentie” van het bureau als belangrijke redenen waarom hij besloot in te stappen.

The Post is onder andere bekend van de methodiek ‘Mediadenken’ en de ‘Publieksreis’, waarover in blogvorm is gepubliceerd door het Amerikaanse Content Marketing Institute.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in