Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 3 genomineerden voor Marketing Talent of the Year

De marketingtalenten werken bij Parkmobile, RijkZwaan en T-Mobile.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De genomineerden voor Dutch Marketing Talent of the Year zijn dit jaar (in alfabetische volgorde): Loes Meys (Parkmobile), Martine Boekestein (RijkZwaan) en Viola Rijnsdorp (T-Mobile).

related partner content for mobile comes here

De  jury bestaat uit Dennis Lith (Essent), Marc Lamers (Wageningen Universiteit en Research), Erik Hoogenhout (VanDoorne), Dorkas Koenen (Rabobank), Martin de Boer (Corendon) en Joris van Zoelen (Synergie/voorzitter). De prijs wordt uitgereikt op 29 maart tijdens de Dutch Marketing Awards in het KIT in Amsterdam. 

Lees ook: Deze merken en marketeers maken kans op een Dutch Marketing Award 2018

Het aantal inzendingen voor Dutch Marketing Talent blijft jaarlijks groeien. De jury ziet in de inzendingen een aantal ontwikkelingen en noemt de kandidaten 'ondernemend'.  'Het zijn professionals die herkenbaar verder gaan dan de baan of rol die ze hebben van hen vraagt. Durf, ondernemerschap, eigenzinnigheid, aanhoudendheid en daadkracht zijn enkele van de termen die hen karakteriseren. Een andere ontwikkeling is de opkomst van de datagedreven strategie, waarbij steeds meer concrete merk- en campagneresultaten worden gedeeld.'

De feestelijke avond staat dit jaar onder leiding van Marijke Roskam (BNR) en biedt naast ontmoetingen met vakgenoten en succescases ook een mooi inhoudelijk programma.


Aljan de Boer geeft zijn visie op de Connected Society - het spanningsveld tussen mens en technologie en Marijke Roskam zal de 3 genomineerden voor de MOTY stuk voor stuk aan de tand voelen gedurende het programma. Kaarten voor de DMA18 zijn verkrijgbaar via de Dutch Marketing Awards.  

de Dutch Marketing Awards.  

.  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in