12.500 stemmen voor gifvrije mode
De actie Fashion Victims van Greenpeace heeft in de eerste vier weken 63.575 unieke bezoekers getrokken. Bijna twintig procent daarvan…
Met een zogenaamde webshop vol ‘gratis’ blousjes vroeg Greenpeace vanaf 3 januari aandacht voor gifvrije mode. De actie kreeg veel aandacht op Twitter en Facebook en is door verschillende modeblogs opgepikt als discussieonderwerp.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
12.573 mensen lieten hun stem achter op de site van Fashion Victims. Als gevolg van de actie hebben Uniqlo, Benetton, Victoria’s Secret en G-Star laten weten te stoppen met het gebruik van gifstoffen in de productie van hun kleding.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe actie is in opdracht van Greenpeace door Pool Worldwide gecreëerd. Bekijk hieronder de ‘making of’ met Zarayda Groenhart als het gezicht van de campagne:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid