Overslaan en naar de inhoud gaan

12.500 stemmen voor gifvrije mode

De actie Fashion Victims van Greenpeace heeft in de eerste vier weken 63.575 unieke bezoekers getrokken. Bijna twintig procent daarvan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een zogenaamde vol ‘gratis’ blousjes vroeg Greenpeace vanaf 3 januari voor gifvrije mode. De actie kreeg veel aandacht op Twitter en Facebook en is door verschillende modeblogs opgepikt als discussieonderwerp.

related partner content for mobile comes here

12.573 mensen lieten hun stem achter op de site van Fashion Victims. Als gevolg van de actie hebben Uniqlo, Benetton, Victoria’s Secret en G-Star laten weten te stoppen met het gebruik van gifstoffen in de productie van hun kleding.

De actie is in opdracht van Greenpeace door Pool Worldwide gecreëerd. Bekijk hieronder de ‘making of’ met Zarayda Groenhart als het gezicht van de campagne:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in