H&M naar Mediacom
Modeketen H&M brengt haar mediabelangen per 1 maart onder bij mediabureau Mediacom.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat wordt bevestigd door Annet Feenstra van H&M. Aan de keuze ging een pitch vooraf. H&M doet verder geen mededelingen over de procedures, de meedingende bureaus en de motivatie om om voor Mediacom te kiezen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
H&M was tot nu toe klant bij SVB.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBronnen melden dat naast Mediacom en SVB onder andere OMD, UM, Carat, ZenithOptimedia deelnamen aan de pitch.
De bureaus die als laatste overbleven waren UM en Mediacom.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid